دانلود دو آهنگ فوق العاده از مجید و وحید خراطها به نامهای کی اومده به جای من و زیاد بال و پرت دادم

دانلود دو آهنگ فوق العاده از مجید و وحید خراطها به نامهای کی اومده به جای من و زیاد بال و پرت دادم

 

در حالی که همه منتظرن تا آلبوم مجاز آقا مجید وارد بازار بشه ،

باز هم آقا مجید طرفداران خودش رو غافلگیر کرده و این بار

با ساخت و ترانه سرایی و تنظیم دو تا آهنگ فوق العاده برای

آقا وحید ، داداش گلش ، طرفداراشو غافلگیر کرده

 

حتما این دو تا آهنگ محشر رو دانلود کنید

 

زیاد بال و پرت دادم

 

کی اومده به جای من

 

تو شبهام بعد تو قطعاً ، نه ماهی هست نه مهتابی

همش به فکر اینم تو ، تو آغوش کی می خوابی

 

از بس چشمای تو چرخید ، من از چشم تو افتادم

مقصر من بودم آره ، زیاد بال و پرت دادم...




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : sadegh kazemi
تاریخ : 27 فروردين 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: